ინტელის ტრენინგის რეფლექსია
ინტელის ტრენინგის რეფლექსია:
გავიხსენეთ წინა დღე ვისწავლეთ პუბლიკაციის დაგეგმვა და ელექტრონული პუბლიკაციის შექმნა
შემდეგ მეცადინეობაზე დავგეგმეთ სასწავლო პროექტი , განვიხილეთ რას ნიშნავს კავშირები. ვისწავლეთ სასწავლო ნიმუშების შექმნა . გავიარეთ მოსწავლეთა პროექტების შეფასება და დაგეგმვა მოსწაბლეთა წარმატებისათვის.
ამ დღის ძირითადი თემა იყო მოსწავლეთა ხელშეწყობა და ორიენტირება დამოუკიდებელ მუშაობაზე.განვიხილეთ დიფერეცირებული სწავლების სტრატეგიები.შემქმენით მოსწავლეთა დამუკიდებელი მუშაობის ხელშეწყობის შეფასების ფორმები.ვისწავლეთ როგორ უნდა შევქმნათ მოსწავლეთათვის დამატებითი დამხმარე მასალები.
დღეს განვიხილეთ თემა მასწავლებელი როგორც ფასილიტატორი.ვიმსჯელეთ რა კითხვები უნდა დაისვას მაღალი სააზროვნო უნარების ხელშესაწყობად. როგორ უნდა დავეხმაროთ მოსწავლეებს დამხმარე მასალების შექმნაში მენეჯმენტისთვის.
პორთფოლიოს ჩვენება და შესწავლილის გაააზრება.
მოსწავლეთა ნამუშევრების მომზადება წარსადგენად.
პირველი დღე:
ინტელის ძირითადი კურსი გაგვაცნო ტრენერმა , გავეცანით თუ რა უნარები სჭირდება ადამიანს იმისათვის,რომ დაიმკვიდროს ადგილი ოცდამეერთე საუკუნეში.შევქმენით პორთფოლიოს საქაღალდე .განვიხილეთ პროექტის გეგმის შაბლონი/განვიხილეთპორტფოლიოს რუბრიკები. გავეცანით სასწავლო პროექტების პორტფოლიოს.
ინტელის ძირითადი კურსი გაგვაცნო ტრენერმა , გავეცანით თუ რა უნარები სჭირდება ადამიანს იმისათვის,რომ დაიმკვიდროს ადგილი ოცდამეერთე საუკუნეში.შევქმენით პორთფოლიოს საქაღალდე .განვიხილეთ პროექტის გეგმის შაბლონი/განვიხილეთპორტფოლიოს რუბრიკები. გავეცანით სასწავლო პროექტების პორტფოლიოს.
მეორე დღე:
გავიხსენეთ წინა დღე ვისწავლეთ პუბლიკაციის დაგეგმვა და ელექტრონული პუბლიკაციის შექმნა
მესამე დღე:
შემდეგ მეცადინეობაზე დავგეგმეთ სასწავლო პროექტი , განვიხილეთ რას ნიშნავს კავშირები. ვისწავლეთ სასწავლო ნიმუშების შექმნა . გავიარეთ მოსწავლეთა პროექტების შეფასება და დაგეგმვა მოსწაბლეთა წარმატებისათვის.
მეოთხე დღე:
ამ დღის ძირითადი თემა იყო მოსწავლეთა ხელშეწყობა და ორიენტირება დამოუკიდებელ მუშაობაზე.განვიხილეთ დიფერეცირებული სწავლების სტრატეგიები.შემქმენით მოსწავლეთა დამუკიდებელი მუშაობის ხელშეწყობის შეფასების ფორმები.ვისწავლეთ როგორ უნდა შევქმნათ მოსწავლეთათვის დამატებითი დამხმარე მასალები.
მეხუთე დღე:
დღეს განვიხილეთ თემა მასწავლებელი როგორც ფასილიტატორი.ვიმსჯელეთ რა კითხვები უნდა დაისვას მაღალი სააზროვნო უნარების ხელშესაწყობად. როგორ უნდა დავეხმაროთ მოსწავლეებს დამხმარე მასალების შექმნაში მენეჯმენტისთვის.
მეექვსე დღე:
პორთფოლიოს ჩვენება და შესწავლილის გაააზრება.
მეშვიდე დღე:
მოსწავლეთა ნამუშევრების მომზადება წარსადგენად.
მერვე დღე
დავისახეთ ინდივიდუულაური მიზნები, განვიხილეტ რა უკუკავშირი უნდა მივცეთ მოსწავლეებს და მივიღოთ მათგან.
მეცხრე დღე:
მოხდა ტრენინგის შეჯამება. პრეზენტაცია.
ტრენინგზე მიღებულ ცოდნა და უნარები დამეხმარება პრაქტიკულ საქმინაობაში და წარმატებით ვსრულყო ჩემი პროფესიული მომზადება.
Comments
Post a Comment